Tapahtumat

Ohjelmallinen vierailu Kaunialan Sotavammasairaalalle 18.9.19 yhdessä Miehikkälän Laulu-Ukkojen kanssa. Bussikuljetus. Mukaan voi lähteä ostoksille Selloon tai Ikeaan. Ilm. Terttu 044-5384120 tai terttu.ravi@pp.inet.fi.
Kaikille avoin matka Taipaleenjoelle pe 27-su 29.9.19. Bussi lähtee Haminasta. Matkakohteita mm. Järisevä,Kaarnejoki,Kirvesmäki. Terenttilässä mm. Kenttähautausmaa,Haavisto,jossa viemämme muistomerkit,Taipaleen risti ja Hiekkakuoppa korsulla uuden muistomerkin paljastustilaisuus. Niittykasematti,Linnakangas ym.Kotimatkalla pysähdys Vaskelan koskella ja käynti Larin Parasken kodin paikalla. Ilm ja lisätietoja pj 044-5384120. Paikkoja rajoitetusti!
Yhdistyksemme jäsen taiteilija Risto Pesu on tehnyt upean puureliefikaapin,jossa yhdellä sivulla on ilmavalvontalotat. Kuvamallissa olevat lotat vas. Elma Taipale ja oik 94 vuotias Terttu Eklund os. Korjula,joka asuu Karhulassa. Kuva otettu Rakilan (Brakila) tornissa. Vierailemme Riston ateljeessa syksyn aikana,pvm sovitaan myöhemmin.